Кількість
|
Вартість
|
||
|
Доступні способи доставки:
-
Кур’єром компанії (дійсно тільки по м. Київ).
Доставка всіх товарів безкоштовна, окрім сонячних панелей, доставка сонячних панелей - по тарифам перевізника. Доставка товару здійснюється з понеділка по п'ятницю в інтервалі з 10:00 до 18:00, в субота, неділя вихідний. Товар доставляється до парадного клієнта. Водій не здійснює занесення і підключення товару. При оформленні замовлення до 12:00, воно буде відправлено в той же день. Обробка замовлень здійснюється з понеділка по п’ятницю з 9-18 години
-
Самовивіз у м.Київ, вул.Радунська 3 офіс 403
Самовивіз доступний з понеділка по п’ятницю з 9:00-18:00
-
На відділення "Нової пошти" (дійсно по всій Україні).
Термін доставки 1-3 дні.
Вартість доставки - по тарифам перевізника.
При оформленні замовлення до 12:00, воно буде відправлено в той же день.
Обробка замовлень здійснюється з понеділка по п’ятницю з 9-18 години
Зверніть увагу! Посилка безкоштовно зберігається на поштовому відділенні протягом 5 робочих днів, після закінчення цього терміну товар відправляється назад до відправника.
-
Поштомат нової пошти (по всій Україні)
Термін доставки - 1-3 дні
Вартість доставки - по тарифам перевізника.
При оформленні замовлення до 12:00, воно буде відправлено в той же день.
Обробка замовлень здійснюється з понеділка по п’ятницю з 9-18 години.
Зверніть увагу! Посилка безкоштовно зберігається в поштоматі протягом 5 робочих днів, після закінчення цього терміну товар відправляється назад до відправника.
-
Доставка кур’єром нової пошти по Україні
Термін доставки - 1-3 дні
Вартість доставки - по тарифам перевізника.
При оформленні замовлення до 12:00, воно буде відправлено в той же день.
Обробка замовлень здійснюється з понеділка по п’ятницю з 9-18 години.
При отриманні товару на Новій Пошті обов'язково перевіряйте наявність товару на Ваше замовлення, так само цілісність і зовнішній вигляд.
Відповідально підійдіть до даної ситуації та не поспішайте підписувати товаро-транспортну накладну, не впевнившись в цілісності товару, оскільки підписана накладна одразу закривається перевізником і внести будь-які зміни вже неможливо!
Якщо Ви виявили пошкодження товару, то Вам необхідно про це повідомити нам, перебуваючи на Новій Пошті, після цього Ви складаєте письмово акт (претензію) і відмовляєтеся від пошкодженого товару. В замін ми висилаємо Вам новий товар.
Якщо акт складений невірно, ми не зможемо замінити Вам пошкоджений з вини перевізника товар. Такий товар залишиться у Вас